top of page

אחת רבה רפורמית


שני מוסלמים, שני דתיים, שנים שבלתי ניתן להגדיר ורבה רפורמית נכנסים לפאב

זאת לא התחלה של בדיחה..

נהפוכו, זאת התחלה של תקווה , התחלה של שינוי,

שינוי בינוי

של אומה מדממת

שמנסה בכל כוחה לעשות דבר מה אחרת

פה ! , על פני האדמה

כי אתה שם! בשמים

אחד, מיוחד, (יושב בדד ?), אין בלתו , ואין לראותו ..

אבל תדע לך שכאן להיות אחד, זאת לא אפשרות ,

ובכלל זאת טעות

כי להיות כאן אחד זה להיות מצומצם,

זה להיות עני. .אני ואין בלתי

אני אני אני זה אומר שאין אחר .

שצודק, שיש לו מקום , יש לו חלום , שיש לו קיום ..

הוא בעצם כלום..

כלום, טועה !

הגיע לכאן במקרה..סוטה !

מהדרך הנכונה , הדרך האחת ...

שנים מוסלמים, שני דוסים, שנים שבלתי ניתן להגדיר ורבה רפורמית נכנסים לפאב

זאת לא התחלה של בדיחה..נהפוכו , זאת התחלה של תקווה,

זאת אמירה

שיש נעלם שהוא חלק מהאני, ואני לא אני בלי אתה ,

שאנחנו הפכים משלימים

נמשכים מתאחדים

לפרקים מתפרקים..לחלקים

למחנות כמו אבינו יעקב, גנב הברכות , שנמלט אחד אבל היה לשניים כי הבין שכדי לחזור שלם (לשכם ?) הוא צריך להאבק עם מלאכים

ולשרות עם אנשים כמו..

שישה נגנים מטובא זנגריא בצפון דרך כפר קרע בואכה פרדס חנה כרכור דרום

שיוצרים צלילים מתעלים..

על מחלוקות וקנאות של..

שנים מוסלמים מכפר קרע, שני דוסים, שנים שבלתי ניתן להגדיר ורבה רפורמית נכנסים לפאב

זאת לא התחלה של בדיחה..נהפוכו ,

זאת התחלה של שירה , בלחישה מיוסרת שאו

מרת

בחייאת, מגיע לנו לחיות פה אחרת

אין סיכוי פה להיות לעם,

אם בדד בין כל הגויים ישכון.. ,

אלא עמים בעמים נפרדים מעורבבים.. אחד, בתקווה של השני, מספיק כבר עם האני ורק אני

תחשבו בהגיון, איך תחזינה ענינו בשובך לציון ..אם לא נדבק בריבוי נתנגד לשיסוי הבידול שיוצרים מנהיגים קטנים בשיקולים זרים ואנטרסים צרים של הון ושלטון ..של אחד !..שמושך בחוטים של כולנו ..

לא נסכים להיות פיונים במשחק הדמים, אנחנו גוזרים ת'חוטים, משנים ת'כללים יש אלף דרכים לא רק אחת..להיות...

שני מוסלמים, שני דוסים, שנים שבלתי ניתן להגדיר ורבה רפורמית נכנסים לפאב

(החסידה)

זאת לא התחלה של בדיחה..נהפוכו,

זה המשכו של שינוי

17 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page